Fraktalna risba spreminja življenja

Spoznajte certificirane učitelje in učiteljice

Ana Omladič Klanjšček

Janka Bergel Pogačnik

Jasna Veber Zazula

Judita Slabe

Manja Vidovič

Marjeta Žnidarič

Metoda Leban Dervišević

Monika Mlinarič

Neža Ana Rojko

Patricija Lovišček

Petra Bogatin

Sabina Korošec Zavšek

Manja Koren Kodele

Samira Lah

Tadeja Končan

Marjeta Istenič

Nikolaja Munih

Ana Omladič Klanjšček

Janka Bergel Pogačnik

Jasna Veber Zazula

Manja Vidovič

Metoda Leban Dervišević

Neža Ana Rojko

Petra Bogatin

Samira Lah

Judita Slabe

Marjeta Žnidarič

Monika Mlinarič

Patricija Lovišček

Sabina Korošec Zavšek

Tadeja Končan

Manja Koren Kodele

Marjeta Istenič

Nikolaja Munih

Leta 2019 sem se z metodo fraktalne risbe spoznala na 4. mednarodni konferenci Metode fraktalne risbe – Art therapy. Na konferenci sem spoznala avtorico metode Tanzilijo Polujahtovo in Dejo Muck ter številne druge zanimive gospe, ki se z metodo ukvarjajo … 

Ana Omladič Klanjšček

Preberi več

Po konferenci sem se vpisala v modul 1. stopnje fraktalne šole in certifikat 3. stopnje metode fraktalne risbe prejela septembra 2020. S šolanjem sem nadaljevala tudi na modulu 2. stopnje. Metoda me je pritegnila kot oblika aktivne meditacije, sproščanja in umetniškega ustvarjanja. Menim, da metoda pomaga obnoviti in vzpostaviti harmonijo in ravnovesje na vseh področjih življenja.

Menim, da vsak posameznik gleda na življenje znotraj lastnega niza doživljanj in okoliščin, zato lahko skozi umetnost ponudi svoj unikaten in enkraten odtis izkušenj in sveta, ki ga obdaja. V življenju uživam predvsem v slikanju energetskih slik in mandal, risanju fraktalnih slik, izdelovanju orgonitov in nakita ter fotografskem ustvarjanju. Povezava na mojo internetno stran je sledeča:

ana.omladic.net

Ljudje, ki opazujejo  so romarji na svoji poti. Z zanimanjem me vprašajo: »Kaj je to fraktalna risba?« Najraje jim odgovorim takole: »To je risba, ki jo lahko rišem sama s sabo, z otroki in pa seveda z vsemi tistimi iskalci drugačnih poti do sebe. Rišem jo zato, ker me postavi v moj fokus kreativnosti. Lahko me pomiri ali pa da potreben polet.« …

Janka Bergel Pogačnik

Preberi več

Mene je metoda tako prevzela in navdušila, da sem jo želela spoznati in doživeti za globine samospoznavanja. Po tej poti sta me vodili mentorici Deja Muck in Martina Kosec. Z njuno pomočjo sem januarja 2020 pridobila certifikat tretje stopnje.

Sem  mag. Janka Bergel Pogačnik, učiteljica, profesorica razrednega pouka in magistrica znanosti na področju socialne pedagogike, svetovalka za osebni in profesionalni razvoj pri Zlatem jabolku – svetovalnici s pomočjo psa in risbe. Od leta 2015 v tandemu s psičko Honey raziskujem odnose in ustvarjam spodbudno učno okolje. Trdno verjamem, da so odnosi med udeleženci v vzgojno izobraževalnem procesu temelj, na katerem se lahko gradi trajno znanje. Od januarja 2020 sem certificirana učiteljica 3. stopnje po metodi fraktalne risbe. V svetovalnici  izvajam program »Zrcalce, zrcalce o meni povej« , kjer se udeleženci seznanijo in navdušijo nad metodo fraktalne risbe.

https://zlato-jabolko.si/

Metoda fraktalne risbe mi omogoča vse jasnejše zaznavanje in zavedanje sveta, preko katerega dostopam do novih informacij o sebi. Skozi njeno barvito večplastnost spoznavam nove razsežnosti likovnega ustvarjanja in odkrivanja skrivnosti življenja. Takšna pot me osvobaja in navdihuje …

Jasna Veber Zazula

Preberi več

S podporo fraktalov na enostaven način povečujem svojo notranjo moč za izzive, ki mi jih nudi življenje. Z njimi okušam svojo samouresničitev in sem hkrati opora ljudem, ki to potrebujejo. Z metodo sem se prvič srečala v avgustu 2018, ko mi jo je na enotedenskem seminarju na otoku Ižu približala dr. Deja Muck. Certifikat 3. stopnje sem pridobila v maju 2021.

Likovnost je zame eden najpomembnejših medijev kreativnega izražanja in bivanja. Ob tem me navdušuje tudi raziskovanje duhovnosti, ki mi razsvetljuje srce in me povezuje z izvornim potencialom. Obožujem uglašenost z naravo, intuitivna meditativna izkustva, jogo, tolmačenje sanj, prvinska zvočna potovanja, intuitivno petje, bobnanje, pojoče posode, moč barv, oblik in simbolov ter svet fraktalov. Vse to zavestno uporabljam kot orodje za svojo osebnostno rast in za pomoč drugim. Zaposlena sem na OŠ dr. Ljudevita Pivka na Ptuju. V svojem pedagoškem poslanstvu poskušam prisluhniti prvinskemu svetu otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami in jim s pomočjo likovne in glasbene umetnosti odpirati poti do njihove avtentičnosti in samouresničitve. Po poklicu sem profesorica likovne umetnosti in magistrica znanosti.

Sem psihologinja, z veseljem delam na osnovni šoli. Fraktalno risanje je del mojega življenja zadnjih nekaj let. Prinaša mi globinsko sprostitev in vrelec energije. Z barvami sem se kot študentka srečala že v diplomski nalogi in tako povezala dve področji, ki sta elementarno človeški in meni zelo blizu – ustvarjalnost in barve ..

Judita Slabe

Preberi več

Menim, da človek za dobro počutje in optimalno funkcioniranje potrebuje uravnoteženo delovanje obeh možganskih hemisfer in povezanost s svojo duhovno dimenzijo. To možnost nam ponuja risanje fraktalov, zato jih želim približati ljudem, ki bi radi uživali v kreativnosti in harmoniji. Moj moto je: »Dodajmo barve in igrivost svojemu življenju!«

Metodo fraktalne risbe sem spoznala ob branju knjige dr. Deje Muck »Pot ljubezni – pot k sebi. Izredno me je navdušila enostavnost in perspektivnost metode, ki je znanstveno utemeljena, a hkrati sega na področje nezavednega in odpira vrata razvoju človekovih potencialov. Vesela sem bila priložnosti, da se podrobneje spoznam z metodo, najprej preko Centra za psihodiagnostična sredstva v Ljubljani v letu 2018, potem še v Fraktalni šoli pri dr. Deji Muck in pri prof. Martini Kosec, ter na 4. in 5. Mednarodni konferenci MFR.  Certifikat 3. stopnje sem pridobila v juliju 2020.

Za metodo fraktalne risbe (MFR) sem izvedela na spletu, med iskanjem novosti za svoje učence. Takrat še nisem vedela, da bo metoda v prvi vrsti dobra zame in mi bo v pomoč po večletnem obdobju težkih življenjskih preizkušenj. Kmalu zatem, oktobra 2019, sem se v Mariboru udeležila delavnice Uvodnega modula (v izvedbi Deje Muck) …

Manja Vidovič

Preberi več

In zame se je odprl nov svet, svet barv in neskončnih možnosti, spoznavanja in raziskovanja sebe in svojih potencialov ter reševanja življenjskih izzivov na kreativen način. Okrepili sta se pozornost in koncentracija, ojačal se je občutek sproščenosti in notranjega miru. Vse te in druge pozitivne spremembe so se zgodile s pomočjo risanja fraktalnih risb (aktivne oblike meditacije) in raziskovanja o metodi skozi prvi in drugi del osnovnega izobraževanja. Po zaključku sem maja 2021 opravila izpit 1. stopnje in pridobila certifikat 3. stopnje po MFR. Srečna sem, da je metoda odlično orodje tudi za otroke in lahko znanje in izkušnje širim in uporabljam pri svojem delu in tudi širše. Sem socialna pedagoginja, zaposlena na osnovni šoli kot mobilna učiteljica dodatne strokovne pomoči za otroke s posebnimi potrebami.

Kontakt: manja.vidovic@guest.arnes.si

MFR (metodo fraktalne risbe) sem zasledila na spletu in se takoj prijavila na izobraževanje, saj sem začutila, da je to TO, kar potrebujem in želim/ moram početi zase in druge. Lahko rečem, da je v meni naredila ogromno pozitivnega, z njo hodim po svoji poti, tisti ki vodi k sebi. Z njo sem pridobila na osebni in strokovni rasti, premagala sem veliko t.i. življenjskih ovir, daje mi samozavest, samozaupanje in še vedno jo potrebujem, da se obdržim tu in sedaj, za iti naprej …

Marjeta Žnidarič

Preberi več

Zaradi prepričanj, ki temeljijo predvsem na moji osebni izkušnji, art terapijo – MFR toplo priporočam.

Kot delovna terapevtka sem zaposlena na področju težav duševnega zdravja. Ob svojem delu sem MFR takoj začutila kot močan strokovni medij/ orodje za doseganje ciljev delovno terapevtske obravnave. MFR ima veliko vzporednih elementov, ki jih s pridom/ zlahka/ učinkovito uporabim v svojem poklicu pomoči, ko ohranjam/ izboljšujem/ vračam procesne/ motorične in komunikacijske spretnosti. MFR je uporabna in nujna v prosto časnih aktivnostih, saj posamezniku brez predhodnega znanja in posebnega talenta omogoča hitre/učinkovite rezultate, čudovito umetniško pot in omogoča najti pot k sebi.

V letu 2020 sem pridobila certifikat 3.stopnje MFR, izobraževanje/ izpopolnjevanje pa bo potekalo vse življenje.

Sem profesorica razrednega pouka v bolnišnični šoli. Več kot dvajsetletno delo z otroki, mladostniki in njihovimi starši mi je prineslo mnogo izkušenj in spoznanj. Ugotavljam, da je ravno sproščanje ob likovnem ustvarjanju eno izmed najmočnejših orodij v stresnih trenutkih …

Metoda Leban Dervišević

Preberi več

Obožujem vse lepo in preprosto. Čutim se zelo povezana z naravo, rada imam tišino. Menim, da se lahko vse pomembno v življenju pove z enostavnimi besedami.

Morda me je prav zaradi čarobne preprostosti metoda fraktalne risbe tako pritegnila. Papir, kuli, barvice in zaprte oči. Že na prvem izobraževanju v okviru SVIZ-a, februarja 2020 sem se počutila kot bi ponovno prebudila deklico v sebi. Tisto deklico, ki rada riše, barva in piše ter si želi postati učiteljica. In od prvega srečanja dalje sem začela risati fraktalne mreže in iskati motive v njih. Sprva samostojno, potem pa skupaj s sošolkami in mentorico Dejo Muck v fraktalni šoli.

V juniju 2021 sem opravila izpit 3. stopnje, šolanje letos nadaljujem.

Fraktalno risanje je močno orodje za  pogled vase, za uravnoteženje čustvenega stanja in za doseganje življenjskih sprememb.

Vsi, ki želite z Metodo spoznati metodo fraktalne risbe, vabljeni na spletno stran www.barvica.com.

Za metodo fraktalne risbe sem prvič slišala, ko sem gledala posnetek na facebook-u, kjer je bila metoda predstavljena kot eden od načinov sprostitve in vzpostavitve stika s sabo. Pritegnila me je in ker je bil čas prve karantene (marec 2020) je bilo dovolj časa, da poskusim narisati svojo prvo inicialno risbo po navodilih …

Monika Mlinarič

Preberi več

Ko sem risbo končala, sem občutila veliko ponosa, saj mi jo je uspelo pobarvati kljub veliki količini majhnih polj.

Kasneje sem prebrala še knjigo in ugotavljala kaj mi moja risba sporoča. Nadaljevala sem pri dr. Deji Muck še z uvodnim modulom in potem 1. stopnjo Fraktalne šole. Certifikat 3. stopnje sem tako dobila junija 2021. Sam proces korekcije je izjemno zanimiv in čutim, da je metoda prišla do mene ravno v trenutkih, ko sem jo najbolj potrebovala, saj me je opolnomočila. Metoda je preprosta in ima veliko dobrobiti.

Po poklicu sem profesorica geografije in zgodovine, trenutno sem zaposlena v družinskem podjetju. V svojem življenju sem se na področju kariere ves čas lovila, vendar me je vse to pripeljalo do tega, da danes vem, kaj bi rada delala. Rada bi pomagala ljudem, ki se izgubijo na svoji poti življenja v vsakdanjosti življenja, predvsem se lahko poistovetim z mamicami, ki se posvetijo otrokom, družini, domu, službi in zanemarijo sebe ter tako zelo hitro izgubijo stik s sabo. Ljudem želim s pomočjo metode fraktalne risbe pomagati, da se vrnejo k sebi, presežejo stare vzorce, da si vzamejo čas zase, se sprostijo in so prisotni v trenutku. Prav tako želim še naprej tudi v praksi raziskovati dobrobiti te metode. Več o mojem delu si lahko preberete na povezavi www.nevidna-mama.si.

Certifikat 3. stopnje, 2020

Neža Ana Rojko

Preberi več

Z Metodo fraktalne risbe sem se srečala v letu 2019, ki je bilo prelomno leto zame. Četudi so spremembe prinesle veliko lepega, je bilo to hkrati izjemno stresno obdobje. Čutila sem, da potrebujem nekaj novega za sprostitev, nekaj, kar mi bo ponudilo čas zase …

Patricija Lovišček

Preberi več

Na spletni strani dr. Deje Muck, ki je Metodo fraktalne risbe pripeljala v Slovenijo, sem zasledila termin za Uvodni modul in že prvi dan sem vedela, da je to to, kar sem iskala, kar sem potrebovala. Moja diagnostična fraktalna risba je pokazala točno to, kar sem takrat bila in dala mi je jasen uvid za moje nadaljnje delo – na sebi.

Sem defektologinja in direktorica Zasebnega zavoda Modri december (http://www.modridecember.si/), kjer vodim individualno in skupinsko obravnavo oseb z avtizmom, njihovih družin in svetujem strokovnim delavcem, ki se pri delu srečujejo z osebami z avtizmom. Vodim izobraževanja in usposabljanja.

Zaključila sem prvi in drugi letnik Fraktalne šole in v letu 2021 pridobila certifikat 3. stopnje. Metoda fraktalne risbe je postala sestavni del svetovanja in vodenja, tako oseb z avtizmom in njihovih družinskih članov, kot tudi drugih, ki z avtizmom niso povezani, jih pa je pritegnila Metoda fraktalne risbe. V zavodu tako poleg svetovanja izvajam tudi Uvodne module – program za razvoj kreativnosti, sprostitve in zabave. Dobrodošli k raziskovanju svojega sveta.

Življenje je splet dogodkov in naključij. Ob prijavi na serijo izobraževanj v letu 2018 o otroški risbi je bila tudi možnost, da izberem modul Fraktalna risba. Ker sem po naravi radovedna, sem ga seveda izbrala. Pravzaprav je modul izbral mene. Podobno, kot knjiga, ki te nagovori na knjižni polici v knjigarni ali v knjižnici …

Sabina Korošec Zavšek

Preberi več

Čeprav sem se izobraževanja udeležila z namenom, da bom z novim znanjem pomagala otrokom,  sem z metodo najprej pomagala sebi, saj sem se ravno v tem obdobju soočala z enim od svojih najtežjih življenjskih izzivov. Risanje z zaprtimi očmi in barvanje sta me osvojila na mah, kljub mojemu prepričanju, da risati pa ne znam. Medtem sem zaključila tudi 2. letnik fraktalne šole in se pripravila na izpit 3.stopnje (september 2021).  

 

Sem specialna pedagoginja, ki se pri svojem delu srečujem v največji meri z otroki z učnimi težavami, z razvojnimi zaostanki, z avtizmom in z njihovimi družinami. Če želim pomagati otroku, moram delati predvsem s starši, nemalokrat s celo družino. Pri iskanju znanja širom po svetu me moja radovednost vedno pripelje do novih učiteljev z različnimi znanji. Moja naloga je, da ta znanja osvojim in jih kasneje pri delu uspešno povezujem v nekaj novega. Za vsakega otroka, za vsako družino, v čigar življenje vstopam,  na različne načine medsebojno prepletam vsa ta osvojena znanja in metode, ki sem jih pridobila na tej poti 34-letnega dela.  Svoje znanje in izkušnje predajam ne le družinam, temveč na strokovnih predavanjih in izobraževanjih tudi strokovnim delavcem vrtcev in šol.

 

www.cpos.si

Z metodo fraktalnega risanja sem se prvič srečala na Centru za psihodiagnostična sredstva v Ljubljani, kjer nas je dr. Deja Muck seznanila z uporabo metode v diagnostične namene, nato sem nadaljevala z izobraževanjem do pridobitve certifikata iz 3. in 2. stopnje …

Samira Lah

Preberi več

Kot pedagoginja in psihologinja se v okviru dodatne strokovne pomoči srečujem z otroki z različnimi težavami in stiskami. Pri  vključevanju metode fraktalne risbe v svoje delo, sem opazila, da lahko pri otrocih hitreje prepoznam njihovo doživljanje sebe in okolice. Risba, ki jo otrok naredi z zaprtimi očmi pokaže določene indice njegovega počutja, čustvovanja, stopnjo impulzivnosti, prisotnost koncentracije, pozornosti, vztrajnosti itn., kar sam težko ubesedi. 

Metoda je več kot le diagnostično sredstvo, saj je usmerjena v korekcijo, s katero otroku pomagamo na šibkih področjih, kot so npr. pozornost, koncentracija, senzomotorične zaznave, impulzivnost, vztrajnost, opazovanje, motorika in finomotorika, pozitivno deluje tudi na otrokovo čustvovanje, samopodobo in vedenje, saj se otrok v procesu barvanja sprosti, umiri in usmerja pozornost (flow stanje). Pozitivni učinki fraktalnega risanja pripomorejo k boljšem spoprijemanju s šolskim delom in učenjem.  Primerna je tudi za odrasle in starostnike, ki želijo  kakovostno preživeti svoj prosti čas, krepiti svoje zmožnosti in harmonizirati svoje počutje.  Za več informacij o skupinskih delavnicah za otroke, mladostnike in odrasle in individualnih obravnavah pišite na elektronsko pošto samira.lah2@gmail.com.

Samira Lah,

univ. dipl. pedagog in soc. kulture

magistrica psihologije

NLP Praktik, Mojster Praktik in Coach

Z metodo fraktalne risbe sem se srečala konec leta 2019, ko sem na spletu videla risbe in posnetke z mednarodne konference. Že ob prvem stiku sem bila navdušena, poiskala sem informacije in se vključila na uvodno delavnico pri Deji. Risanje fraktalov te popelje v pristen stik s sabo …

Tadeja Končan

Preberi več

Zanimivo je, ko vidiš kako se življenske izkušnje odtisnejo na papir v oblikah in barvah. In tudi kasneje, ko se ob dodajanju novih oblik in barv spreminjajo mnoge stvari v tvojem življenju.

Končala sem drugi letnik fraktalne šole, v letu 2020 pa pridobila certifikat 3. stopnje.

Delam v vrtcu, sem vzgojiteljica in učiteljica likovne vzgoje. Metoda je zanimiva za otroke in odrasle, za spoznavanje sebe in razvijanje sposobnosti, kot tudi za sproščeno ustvarjanje z umetniškimi fraktali.

Z metodo sem se srečala leta 2018, po zelo težkem življenjskem obdobju. Pot me je vodila od prve risbe, ki sem jo narisala ob Dejini knjigi, nato v Zagreb, kjer sem začela risati prvi cikel pod mentorstvom Martine Kosec, ki mi je predlagala naj naredim izpit tretje stopnje. Leta 2019 sem ga pod njenim mentorstvom tudi opravila pri avtorici metode Tanziliji Polujahtovi …

Petra Bogatin

Preberi več

Risanje risb je popolnoma spremenilo moj pogled na svet. Postopno sem začela prepoznavati ob čem moja duša poje. Navdušenje nad risanjem želim deliti tudi z vami.

Sem Petra Bogatin. Po poklicu sem učiteljica razrednega pouka. Pred kratkim sem se odločila za samostojno poklicno pot saj mi je ravno risanje fraktalov dalo veselje do življenja. Najbolj izmed vsega me navdušuje risanje umetniških fraktalov – videti nevidno. Poleg fraktalov se ukvarjam še z učno pomočjo in kreativnimi delavnicami.

Sem diplomirana vzgojiteljica predšolskih otrok, svoje znanje pa sem širila z izobraževanjem na področju pedagogike montessori, družinske mediacije, nevrolingvističnega pristopa, transakcijske analize, terapije z igro in Art terapije − Fraktalne risbe analitične diagnostike. Trenutno sem študentka magistrskega študija Družinske in zakonske terapije …

Manja Koren Kodele

Preberi več

Sem ustanoviteljica Leanai centra v Celju, kjer izvajam mediacijo in Program Risalnice, ki je namenjen razvoju otrokove kreativnosti in potenciala, in odraslim, ki želijo nadgraditi svoje likovno znanje in prebuditi svoj kreativni jaz. V Risalnici se izvajajo seminarji z delavnico Art terapije z uporabo fraktalne risbe.

Sem tudi avtorica raziskovalnega dnevnika Pisalnik, ki je otroku v pomoč pri razvoju njegovih čustvenih kompetenc. Pisalnik spodbuja otroka k poglobljenem razmišljanju in raziskovanju njegovega notranjega in zunanjega sveta. Vodi ga, da spoznava kdo je in kdo želi postati.

Risalnica tukaj

Pisalnik tukaj

Sem večna učenka in vedno znova me zanimajo človek, njegov notranji svet in odraz tega v njegovi biti in okolju. Z metodo fraktalnie risbe sem se srečala po naključju na poletnem intenzivu dela z glasom pri prof. Miri Terlep Omerzel. Prijateljica mi je iz lastne izkušnje predstavila metodo, sicer v nekoliko prirejeni varianti in takoj sem začutila, da me fraktali »kličejo« …

mag. Nikolaja Munih, prof. def.

Preberi več

Vztrajno sem iskala ime Martine Kosec Reba, ki naj bi v Zagrebu poučevala metodo dela s fraktalno risbo. Našla sem jo in od takrat dalje so moje »fraktalne poti« vodile v Zagreb. Intenzivno sem se začela učiti, posebej me je pritegnila diagnostika fraktalne risbe in »odsev« posameznika skozi njo. Ob pridobivanju znanja sem spoznavala tudi »tenčice« lastnega jaza. L. 2017 sem pridobila certifikat III. stopnje za delo in poučevanje po Metodi fraktalne risbe …
Po usvojenem temeljnem znanju sem metodo začela uporabljati pri profesionalnem delu z mladostniki z lažjo in zmerno motnjo, oz. kombiniranimi motnjami v duševnem razvoju (Downov sindrom, avtizem, ADHD) ter kot prostovoljka v društvu Spominčica Zgornjega Posočja Tolmin z njihovimi starejšimi članicami od katerih so imele nekatere že tudi diagnosticirano Alzheimerjevo demenco. Pri obeh skupinah so bili rezultati izjemno pozitivni. Pri mladostnikih, ki sicer niso zmogli daljših zaposlitev se je opazno povečala vztrajnost in tudi finomotorične spretnosti, občutno je bilo njihovo zadovoljstvo pri delu in navdušenje nad lastnimi izdelki, ki jih je vedno znova motiviralo za nadaljnje »čečkanje«. Članice Spominčice so povedale, da so opazile po ustvarjanju fraktalov pri sebi več pozitivne energije, opazno je bilo izboljšanje finomotorike.
Skozi poznavanje vrednosti in pomena črte ter njenih oblik, sama pri sebi že zgolj skozi pisavo zaznavam in ozaveščam, kakšen je moj trenutni notranji svet. Ko sem umirjena, je moja pisava gibka, fluidna, z enakomernim pritiskom, črke so povezane in zaobljene, v nasprotnem primeru pa je špičasta, z ostrimi potezami in posamezne črke znotraj zapisa ostanejo tudi nepovezane.

Po naključju sem izvedela za knjigo Pot ljubezni-pot k sebi, ki me je navdušila in me popeljala na pot fraktalnega risanja (udeležila sem se več delavnic fraktalnega risanja, v maja 2021 sem pridobila certifikat 3.stopnje MFR in s šolanjem še nadaljujem). Uvodne delavnice sem se udeležila v juniju 2018. Po 30-ih letih sem spet sedela v klopeh fakultete, na kateri sem diplomirala (FNT Tekstilna tehnologija) …

Marjeta Istenič

Preberi več

V tistem času sem bila na točki življenja, ko sem morala poskrbeti tudi zase, za svojo dušo. In fraktalno risanje mi daje prav to; spodbuja ustvarjalnost, z veseljem spet šivam, vedno bolj se poglabljam vase, postala sem bolj mirna, odpustila sem marsikatero zamero in sprejela dogodke in osebe v preteklosti ter jih pogledala z druge strani. Želim videti, kaj mi ti govorijo, kaj me učijo. S fraktalnimi risbami si blažim stres in dvigujem razpoloženje. Čutim, da barve prav potrebujem, se z njimi hranim in me vodijo na pot srca. Letos julija sem sledila klicu svojega srca in postala praktik Tesla metamorfoze zdravja in duše. Tako sem dobila novi orodji, s katerima lahko pomagam drugim.
Za vse izkušnje sem globoko hvaležna metodi fraktalne risbe in vsem mojim učiteljicam, ki mi jih je življenje prineslo na pot in ne nazadnje tudi sebi, da sem poslušala in upala slediti svojemu notranjemu glasu in se podala na pot fraktalnega risanja in življenja s fraktali.
Z največjim veseljem delim svoje znanje in pomagam drugim na čudovito pot odkrivanja sebe in prebujanja sreče, radosti in potencialov, ki jih nosimo v sebi.

Kako postati certificiran učitelj, učiteljica metode fraktalne risbe?

Z vpisom v fraktalno šolo!

Stopnje izobraževanja:

  • Uvodni modul
  • 1. stopnja: praktik MFR
  • 2. stopnja: učitelj – svetovalec po MFR
  • 3. stopnja: učitelj – specialist MFR